Manicure is really well done. The attitude of the people working there is very good. Regarding the eyebrows, I wasn’t very happy with the results as the shape was not what I was expecting.
Treatment by Lina•
ManicureShow all…
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Show venue reply...
Salon sympa et joli ongles seulement la moitié s'est décollé.
Treatment by Lina•Hard Gel Extensions & Overlays
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Top !!!
Treatment by Monica•Eyelash Extensions
Stephanie•over 4 years ago
Verified review
Comme toujours, le personnel est aux petits soins, d’une douceur et d’une politesse sans égales! Le travail est parfait, Wei est super professionnelle et perfectionniste, son travail est nickel et en plus, on passe un bon moment !
Je recommande vivement les prestations de l’équipe Ivanka beauté, j’ai testé les manucures, pédicures, massages et épilations, toujours parfaitement réalisés !