Comme toujours, manucure très bien réalisée, personnel très gentil et vernis qui tient longtemps. Je recommande !
Manucure
Anonyme•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
An awful experience.
First of all, I was late 5 mins and she yelled at me that I am late.
I did vernis semi-permanent mains - french and pied - coloré.
As soon as I sit on a chair, they gave me a color list to choose a color for my foot. But then they started treatment for hand and foot at the same time so I couldn’t take any time to choose a color. How can I grab and take a look the color list while she put something on my nails?
French design on my hand and one color on my foot are poorly-applied.
Gel is stuck between nails and finger.
Never go there again.
Réalisé par Naomi•
Vernis semi-permanent piedsVoir plus...
Anonyme•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
On as plus l’impression d’être dans une usine que un salon beauté , ou pas assez de personnel ou trop de clients
Extension de cilsVoir plus...
Edna Mariana Arenas•il y a plus de 8 ans
Avis vérifié
La manucure s'est très bien passée ! C'était la deuxième fois que j'y allais et je ne suis pas déçue, le personnel est très gentil et à l'écoute !